Deze 'Algemene Voorwaarden Klanten' zijn van toepassing op de relatie tussen PoodtBroodt en klant.

 

  • Definities

Aanbod: het product –en dienstenaanbod van PoodtBroodt dat door de Klant worden besteld.
Bestelling: een bestelling van de Klant van het door de Klant geselecteerde Aanbod.
Klant: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een Bestelling plaats.
Overeenkomst: een overeenkomst tussen de Klant  en PoodtBroodt tot een Bestelling en de bezorging of het afhalen van de bestelling.
Informatie: de informatie van PoodtBroodt met betrekking tot bedrijfs -en contactgegevens, algemene informatie, productaanbod, prijzen voor ieder afzonderlijk product (inclusief BTW), bedrijfslogo, bezorggebied (inclusief postcodes), bezorgkosten en minimale bestelbedragen.
Service: de commerciële diensten en/of werkzaamheden die door PoodtBroodt worden aangeboden aan de Klant, onder meer bestaande uit het publiceren van het Aanbod, het faciliteren van het tot stand komen van de overeenkomsten.

PoodtBroodt: PoodtBroodt . handelend voor zichzelf

 

  • Identiteit van PoodtBroodt

PoodtBroodt handelend onder de naam  PoodtBroodt
Adres: Hegeboerweg 102, 7524DG,  Haaksbergen
KvK nr: 08154074
BTW-nr: NL001407218B13
Email: info@poodtbroodt.nl

 

  • Toepasselijkheid

Deze Algemene Voorwaarden Klanten zijn slechts van toepassing op de onder 1 geboden producten en diensten
De Klant gaat door middel van het plaatsen van een Bestelling direct een Overeenkomst aan met PoodtBroodt.
De Klant is gebonden aan de Bestelling en heeft geen recht op terugbetaling, behalve in het geval van annulering door PoodtBroodt op grond van artikel 6 hieronder.

 

  • Het Aanbod

PoodtBroodt publiceert het Aanbod op haar website
Als een Klant allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen, raden wij aan om telefonisch contact op te nemen met PoodtBroodt.
PoodtBroodt geeft alle informatie zodanig weer, dat voor de Klant duidelijk is wat zijn rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding van het Aanbod zijn verbonden.
PoodtBroodt aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de bereikbaarheid van haar website.

 

  • De Overeenkomst

De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Klant de Bestelling definitief maakt door het klikken op de knop Bestellen tijdens het proces van het plaatsen van een Bestelling via de website.
Na ontvangst van de Bestelling, zal PoodtBroodt de Bestelling elektronisch aan de Klant bevestigen.
De Overeenkomst kan alleen door PoodtBroodt worden uitgevoerd als de Klant correcte en volledige contact- en adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van de Bestelling. De Klant heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan PoodtBroodt te melden.
Bij aflevering van de Bestelling kan PoodtBroodt vragen om identificatie als de Bestelling  producten met een leeftijdslimiet bevat. Als de Klant zich niet adequaat kan identificeren of niet voldoet aan de minimumleeftijdseisen, weigert PoodtBroodt de betreffende producten aan de klant te leveren. In dit geval kunnen annuleringskosten in rekening worden gebracht
PoodtBroodt aanvaardt geen aansprakelijkheid in verband met de uitvoering van de Overeenkomst.

 

  • Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling

In verband met de bederfelijkheid van het Aanbod geldt dat de Klant geen recht heeft om de Overeenkomst te ontbinden. Bestellingen kunnen niet door de Klant bij PoodtBroodt worden geannuleerd. Annulering van de Bestelling door de Klant bij PoodtBroodt is slechts mogelijk indien PoodtBroodt expliciet aangeeft dat Annulering van de Bestelling door de Klant mogelijk is.
PoodtBroodt heeft het recht de Bestelling te annuleren indien het Aanbod niet meer beschikbaar is, de Klant een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer, andere contactgegevens heeft opgegeven of in geval van overmacht.
Indien de Klant een valse Bestelling plaatst (bijvoorbeeld door foutieve contactgegevens door te geven, niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan PoodtBroodt besluiten om toekomstige Bestellingen van de betreffende Klant te weigeren.
PoodtBroodt heeft het recht om  Bestellingen te weigeren en Overeenkomsten te annuleren, indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van de Bestelling of de contactgegevens.
Indien PoodtBroodt een Bestelling annuleert die al betaald is, dan zal PoodtBroodt dat bedrag overboeken op de dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Indien de Klant schijnbaar valse of frauduleuze Bestellingen plaatst, dan kan PoodtBroodt hiervan aangifte doen bij de politie.

 

  • Betaling

Op het moment dat de Overeenkomst tot stand is gekomen overeenkomstig artikel 5 van deze Algemene Voorwaarden Klanten, is de Klant verplicht om PoodtBroodt te betalen voor de Bestelling.  Door de Klant kan aan deze betalingsverplichting worden voldaan door te betalen via een bankoverschrijving of door contante betaling aan PoodtBroodt aan de deur.
Behoudens het bepaalde in artikel 6 van deze Algemene Voorwaarden Klanten, is het (gedeeltelijk) terugboeken van een online betaling alleen mogelijk indien de Bestelling niet (geheel) geleverd kan worden. De terugboeking vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.

 

  • Klachtenregeling

Klachten van de Klant over het Aanbod, de Bestelling of de uitvoering van de Overeenkomst, dienen bij PoodtBroodt te worden neergelegd. De exclusieve verantwoordelijkheid voor het aanbod van PoodtBroodt en de uitvoering van de overeenkomst ligt bij PoodtBroodt.
Als de Klant een klacht heeft over de Service, dan dient de klacht via het contactformulier, per e-mail of schriftelijk via de post te worden gecommuniceerd aan PoodtBroodt op het in artikel 2 van deze Algemene Voorwaarden Klanten aangegeven contactadres.
Nadat de klacht door PoodtBroodt is ontvangen zal PoodtBroodt zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen een week, reageren met een ontvangstbevestiging. PoodtBroodt streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken te behandelen.
Klachten zoals omschreven in dit artikel, moeten binnen bekwame tijd nadat de Klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij PoodtBroodt.

 

  • Inzicht en correctie van opgeslagen persoonsgegevens

PoodtBroodt verwerkt persoonlijke gegevens  van de Klant. Op de verwerking van persoonsgegevens is het Privacy Statement van toepassing.